سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل های خیابان شیرازی مشهد

خیابان شیرازی یکی از خیابان های اصلی و نزدیک به حرم امام رضا می باشد. به همین دلیل هتل های زیادی در این خیابان جا خوش کرده اند. در این مقاله قصد داریم به سراغ آشنایی با هتل های خیابان شیرازی مشهد برویم و با امکانات این هتل آشنا بشویم.

هتل مدینه الرضا هتلی از جنس پنج ستاره

هتل مدینه الرضا با 320 اتاق برای اقامت مسافران در خیابان شیرازی قرار گرفته است. معماری استفاده شده در هتل مدینه الرضا از نوع ایرانی اصیل می باشد. این معماری را می توان در نمای بیرونی هتل و اتاق های هتل تماشا کرد. این هتل در سال 1392 به همراه پرسنل آموزش دیده و خبره شروع به کار کرد و توانست در زمان کم جز هتل های محبوب مشهد به شمار بیاید.هتل مدینه الرضا دو رستوران با نام گل نرگس 1 و 2 را برای سرو غذا برای مسافران تهیه دیده است. همچنین این هتل امکانات متنوعی را برای رفاه مسافران ارائه می دهد مانند: سالن بدنسازی، استخر ،اسپا،سونا خشک، اتاق ویژه معلولین، سالن تشریفات، سالن آمفی تائتر، کافی شاپ، رستوران سنتی، اینترنت در اتاق ها و لابی

برای آشنایی بیشتر با هتل مدینه الرضا کلیک کنید.

هتل چهار ستاره توس

هتل توس در سال 1388 آغاز به میزبانی از زائران حضرت رضا کرد. این هتل با 3 طبقه و 84 اتاق اقامتی آماده میزبانی از مسافران را دارد. این هتل چهار ستاره در خیابان شیرازی مشهد واقع شده است و به دلیل نزدیکی با حرم امام رضا طرفداران زیادی پیدا کرده است. پرسنل هتل توس مسلط به زبان انگلیسی و عربی هستند. هتل چهار ستاره توس امکانات فارق العاده ای را به مهمانان خود ارائه می دهد مانند: استخر، سونا، حوضچه آب سرد، اینترنت پر سرعت، پارکینگ، آکواریوم آب شیرین، روم سرویس، لاندری از نمونه این امکانات می باشد.

 

هتل آپارتمان امید مشهد

هتل آپارتمان امید مشهد در سال 1394 شروع به کار کرد. این هتل آپارتمان با 59 اتاق آماده میزبانی از زائران حضرت رضا می باشد. هتل امید تنها 500 متر از حرم امام رضا فاصله دارد. این هتل آپارتمان امکانات بی نظیری را ارائه می دهد که می توان هر کسی را شیفته کند. سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک، حوصچه آب سرد، آسانسور، اینترنت پر سرعت درلابی و اتاق ها، روم سرویس نمونه ای از این امکانات می باشد.

هتل آپارتمان افرا مشهد

هتل آپارتمان افرا  در سال 1390 به پرده برداری رسید و آغاز به میزبانی از زائران حضرت رضا کرد. این هتل چهار طبقه و 20 اتاق آماده برای اقامت مسافران را تهیه کرده است. اتاق های دلباز و بزرگ هتل افرا بسیار پر طرفدار می باشد. تمامی اتاق های این هتل آپارتمان دارای مبلمان راحت تخت خوش خواب تلوزیون سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. هتل آپارتمان افرا واقع در خیابان شیرازی مشهد می باشد 600 متر با حرم امام رضا فاصله دارد.

در آخر ...

اقامت در هتل های واقع در خیابان شیرازی مشهد می تواند تصمیمی خوب باشد. چرا که شما با اقامت در این هتل ها شمارا به مکان های مهم شهر مانند بازار رضا بازار هفده شهریور موزه های آستان قدس و .... نزدیک می باشد. اگر تصمیم گرفتید در این هتل ها اقامت کنید به شما پیشنهاد می کنیم به سایت " های هتل " مراجعه کنید و برای رزروهتل مشهد اقدام کنید.