سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل آپارتمان مشهد خیابان اندرزگو

یکی از ملاک‌های اصلی رزرو هتل در مشهد، رزرو هتل نزدیک حرم و یا رزرو هتل آپارتمان نزدیک حرم مطهر امام رضا(ع) است. نزدیکی به حرم برای زائرانی که تنها برای زیارت به شهر مشهد مشرف شده‌اند یک امتیاز ویژه محسوب می‌شود. زیرا با رزرو هتل مشهد در جوار حرم مسافران می‌توانند برای اقامه هر نماز به حرم مشرف شوند. این یک امتیاز ویزه برای زائران عزیز است. اما حرم مطهر آنقدر بزرگ است و ورودی‌های مختلفی دارد که هر کدام از این ورودی‌ها در یک خیابان واقع شده است. ورودی با الجواد حرم، به سمت خیابان شهید اندرزگو دسترسی دارد. به همین منظور در این مطلب قصد داریم به معرفی هتل آپارتمان‌های اندرزگو مشهد بپردازیم.

شناخت هتل از هتل آپارتمان‌های خیابان اندرزگو به مسافران این امکان را می‌دهد تا بتوانند هتل مد نظر خود را رزرو کنند. اگر شما هم خواهان رزرو هتل آپارتمان نزدیک حرم هستید پس "های هتل" را همراهی کنید.

 

هتل آپارتمان‌های اندرزگو مشهد

خیابان امام رضا و خیابان اندرزگو از نزدیک‌ترین خیابان‌ها به حرم اما هشتم شیعیان هستند. صحن جامع رضوی و ورودی باب و جواد(سر در غربی) از خیابان اندرزگو است. لازم است بدانید پارکنیگ این ورودی، پارکینگ 1 می‌باشد. خیابان اندرزگو امروزه به خیابان خسروی نو نیز شناخته می‌شود. هتل آپارتمان از اقامتگاه‌های اقتصادی است و برای مسافرانی که به دنبال هتل آپارتمان ارزان در مشهد هستند مناسب می‌باشد.

هتل آپارتمان‌های اندرزگو مشهد عبارتند از:

  • هتل آپارتمان مشهدالرضا مشهد
  • هتل آپارتمان صادقیه مشهد
  • هتل آپارتمان جواهر مشهد
  • هتل آپارتمان بشری مشهد
  • هتل آپارتمان شهدا مشهد

 

معرفی هتل آپارتمان مشهدالرضا مشهد

یکی از نوسازترین هتل آپارتمان‌های اندرزگو مشهد، هتل آپارتمان مشهدالرضا است. این هتل آپارتمان از نظر خدمات و امکانات در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد. اتاق‌های هتل آپارتمان مشهدالرضا بسیار دلباز، تمیز و فول امکانات می‌باشند. لابی بسیار شیک و راحت، پرسنل پذیرش خوش برخورد، رستوران با غذاهای متنوع و با کیفیت از ویژگی‌های این اقامتگاه هستند. رزرو هتل آپارتمان مشهدالرضا مشهد را به مسافرانی پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال رزرو هتل آپارتمان شیک در مشهد هستند.

آدرس: مشهد- خیابان اندرزگو- اندرزگو 2

فاصله تا حرم: با پای پیاده 11 دقیقه- با ماشین 2 دقیقه

 

معرفی هتل آپارتمان صادقیه مشهد

هتل آپارتمان صادقیه مشهد سال 1386 افتتاح و در اسل 1393 بازسازی شده است. این هتل آپارتمان 7 طبقه در 30 باب پذیرای زائران محترم امام رضا(ع) می‌باشد. هتل آپارتمان صادقیه توس دسترسی خوبی به بازار رضا و دیگر بازارها و مراکز خرید اطراف حرم دارد. این هتل آپارتمان نیز دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های راحت و شکیل می‌باشد. مسافران تور مشهد می‌توانند از رستوران روح بخش مجموعه و استخر هتل آپارتمان استفاده کنند.

آدرس: مشهد- خیابان اندرزگو- اندرزگو 12- کوچه آیت الله خامنه‌ای

فاصله تا حرم: با پای پیاده حدود 5 دقیقه

 

معرفی هتل آپارتمان جواهر مشهد

هتل آپارتمان جواهر نیز هتلی صمیمی و آرام در نزدیک حرم است. این هتل آپارتمان 5 طبقه مجهز به واحدهای دو تخته، سه تخته و چهار تخته می‌باشد. تمامی اتاق‌ها مجهز به سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، یخچال، چای ساز، اینترنت و... هستند. مدیریت این هتل فردی مسئولیت پذیر است که تمامی جوانب راحتی مسافر را در نظر گرفته است. مسافران تور مشهد می‌توانند رزرو هتل آپارتمان جواهر را به قیمت ارزان در "های هتل" انجام دهند.

آدرس: مشهد- فلکه آب- ابتدای خیابان اندرزگو(خسروی) اندرزگو 2

فاصله تا حرم: با پای پیاده 1 دقیقه- با ماشین 10 ثانیه

 

معرفی هتل آپارتمان بشری مشهد

یکی دیگر از معرفی هتل آپارتمان‌های اندرزگو مشهد نیز همین هتل آپارتمان است. رزرو هتل آپارتمان خوب مشهد با رزرو هتل آپارتمان بشری مشهد ممکن است.  این هتل آپارتمان در سال 1388 افتتاح شد و در سال 1395 نوسازی شده است. این هتل 10 طبقه دارد و واحدهای اقامتی متنوعی و مرتبی دارد. خدمات خانه داری و باربری این هتل زبان زد مسافران است. نزدیکی به حرم، رستوران با غذاهای کیفیت بالا، لوکس بودم واحد اقامتی، امکانات عالی، نزدیکی به سینما و بیمارستان امام رضا از ویژگی‌های رزرو این هتل هستند.

آدرس: مشهد- خیابان اندرزگو- مقابل باب الجواد- ابتدای بازار سرشور

فاصله تا حرم: فاصله تا حرم 4 دقیقه

 

معرفی هتل آپارتمان شهدا مشهد

هتل آپارتمان شهدا در سال 1396 در 5 طبقه 5 تاسیس شده است. پرسنل این هتل آپارتمان بسیار خونگرم و مهربان هستند. غذاهای این هتل کیفیتی بالا و دیزاینی زیبا دارند و از مواد اولیه مرغوب تهیه می‌شوند. تاکسی سرویس، لابی، خدمات معلولین، اینترنت پر سرعت، خدمات باربری و نزدیکی به حرم از ویژگی‌های این هتل آپارتمان نوساز هستند. این هتل آپارتمان دسترسی خوبی به برخی از جاذبه‌های گردشگری دارد.

آدرس: مشهد- خیابان خسروی- اندرزگو 2

فاصله تا حرم: با پای پیاده تنها 3 دقیقه

 

مسافران عزیز می‌توانند با مطالعه این مطلب و انتخاب هتل مورد نظر به آژانس مسافرتی "های هتل" مراجعه کنند. همچنین می‌توانند با رزرو تور مشهد از جاذبه‌های گردشگری خارج شهر مشهد دیدن فرمایند.