سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل خیام، سه ستاره ای ممتاز در مشهد

در این مقاله هتل تصمیم گرفتیم شما را با هتل 3 ستاره خیام آشنا کنیم و نحوه رزرو هتل در مشهد را به شما آموزش دهیم. با ما انتخاب کنید.

شهر مشهد به دلیل وجود حرم مطهر امام هشتم شیعیان و همچنین مراکز تفریحی و گردشگری فراوان یکی از شهرهای پرتردد ایران است. از این رو چندین مرکز اقامتی در اقصی نقاط شهر از جمله اطراف حرم پذیرای مسافران گرانقدر خواهد بود. هتل خیام، هتل سه ستاره ممتاز مشهد، یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم مشهد است که استراحتی دلپذیر را برای مهمانان به ارمغان می آورد. در این مقاله هتل با ما همراه باشید تا شما را با این هتل سه ستاره آشنا کنیم مسافران عزیزی که قصد سفر به مشهد را دارند.

هتل های نزدیک حرم

معرفی هتل سه ستاره خیام مشهد

اگر در سفر قصد اقامت در مشهد و رزرو هتل های نزدیک حرم را دارید، هتل سه ستاره خیام مشهد گزینه خوبی برای شما خواهد بود. این هتل با 70 آپارتمان در طبقه پنجم منتظر شما مسافران عزیز است. هتل خیام مشهد در سال 1378 در خیابان شیراز یکی از خیابان های منتهی به حرم مشهد افتتاح شد و در سال 1396 برای ارتقای کیفیت و خدمات بازسازی شد.

موقعیت مناسب این هتل یکی از مزیت های مهم برای مسافران است. مسافران با رزرو هتل سه ستاره خیام می توانند به راحتی به حرم مطهر مشرف شوند. دسترسی آسان به مراکز خرید اطراف حرم از دیگر مزیت های اقامت در این هتل است. قرار گرفتن ایستگاه های حمل و نقل عمومی در مجاورت این هتل به مسافران این امکان را می داد تا با هزینه کم با اتوبوس، قطار بین شهری، تاکسی از مراکز تفریحی و گردشگری مشهد دیدن کنند.

هتل سه ستاره خیام مشهد

واحدهای اقامتی و امکانات در هتل خیام موجود است

با رزرو هتل خیام، هتل سه ستاره ممتاز مشهد، اقامتی خوش در تعطیلات خود را در یکی از بخش های این هتل شامل 3 تخته فول برد، اتاق دو تخته فول برد، الف. فول برد چهار نفره و غیره امکانات بالای این اتاق های مجلل و زیبا از جمله طراحی زیبای اتاق ها، لوله کشی، تهویه مطبوع، کمد لباس، صبحانه، لوله کشی و ... این هتل را به یکی از هتل های با کیفیت مشهد تبدیل کرده است.

همچنین هتل 3 ستاره خیام با امکاناتی نظیر پذیرش 24 ساعته، آسانسور، لابی، صندوق امانات، چایخانه سنتی، رستوران، دستگاه واکس کفش و ... سفری خوش را برای مسافران به مشهد به ارمغان می آورد.

واحد های اقامتی

با سفر به مشهد و رزرو آنلاین هتل در مشهد از طریق سایت های هتل می توانید از بین هتل های مشهد که در این سایت قرار داده ایم، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. معرفی هتل های پنج ستاره در مشهد اقامتی خوش را برای مسافران این شهر فراهم می کند. همچنین اگر علاقمند به تور هستید می توانید با رزرو تور مشهد سفری خوش به این شهر را تجربه کنید و از دیگر مراکز تفریحی و گردشگری این شهر دیدن کنید.

کلمات مرتبط:

منوی غذایی هتل خیام مشهد، منوی بوفه هتل مشهد، نهار سلف سرویس مشهد، هتل خیام مشهد رفاه گستر، هتل های بلوار خیام مشهد، رزرو هتل خیام، هتل خیام مشهد، خیام. مشهد، آدرس هتل خیام مشهد، نظرات هتل خیام مشهد، فاصله هتل خیام تا نمازخانه مشهد، غذا در هتل خیام مشهد، هتل خیام مشهد تامین اجتماعی