سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت هتل الماس نوین مشهد و هتل قصر مشهد

در این مقاله سعی شده است اطلاعات کافی در مورد هتل الماس نوین مشهد و هتل قصر بین المللی مشهد را در اختیار شما قرار دهیم تا برای رزرو هتل در مشهد با نیازسنجی خود و مشاهده تفاوت آنها برای یافتن و ایجاد هتل مناسب اقدام کنید.

هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نیو یکی از هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فاصله هتل تا حرم حدود 1 کیلومتر است.

این یکی از هتل های جدید شهر است که در سال 1996 افتتاح شد. این هتل 4 ستاره بر اساس چیدمان اتاق و خدمات هتل طبقه بندی می شود، اتاق ها به صورت یک نفره، سلطنتی، امپراتوری، یک نفره یا دو نفره می باشند. این هتل 11 طبقه دارای 124 واحد اقامتی است که اتاق های آن در طبقات دوم تا دوم قرار دارند.

می توانید محل اقامت خود را در وب سایت hihotel انتخاب و رزرو کنید.

این هتل امکانات دیگری نیز دارد که مسافران می توانند از آن بهره ببرند. که شامل: رستوران و چایخانه، روف گاردن، مجموعه آبی با مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات، سالن کنفرانس و .... این هتل با کادری مجرب سفری خاطره انگیز و لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد.

هتل قصر بین المللی مشهد

هتل بین المللی قصر یکی از هتل های 5 ستاره نزدیک حرم امام رضا است. این هتل در سال 1356 ساخته و افتتاح شد و یکی از قدیمی ترین هتل های مشهد می باشد. اما به منظور جلب رضایت مسافران و حفظ کیفیت بالای خدمات هتل در سال 1396 این مجموعه بازسازی شد.

این هتل در 800 متری هتل قرار دارد. این هتل در مرکز شهر و نزدیک به بازارهای اصلی شهر و مراکز خرید واقع شده است. این هتل دارای 219 اتاق نشیمن لوکس است که در طبقه یازدهم ساختمان قرار دارد. اتاق های هتل قصر به چند دسته تقسیم می شوند.

هتل قصر بین المللی مشهد

شامل 2 و 1 تخت، اتاق های ریاست جمهوری، اتاق های پرنسس، سوئیت. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند.

می توانید از تمام هتل های مشهد دیدن کنید و در سایت هتل ها با هم مقایسه کنید.

هتل قصر بین المللی مشهد

هر دو هتل دارای امکاناتی مانند مجموعه آبی، باشگاه ورزشی، اتاق ماساژ، کافی شاپ، فروشگاه های مجلل، اتاق کنفرانس و اجتماعات، خدمات 24 ساعته و ... می باشند. برای اطلاع از هتل نیو دیاموند و هتل بین المللی پالاس می توانید به وب سایت hihotel مراجعه کنید. قیمت گذاری کنید و تمام تفاوت های هتل نیو دایموند و هتل پالاس را بدانید و انتخاب درستی داشته باشید.

کلمات مرتبط:

نظرات هتل الماس 1 مشهد، هتل درویشی مشهد، هتل اطلس مشهد هتل رفاه مشهد، هتل حلما مشهد، هتل ایران مشهد، هتل الماس جدید مشهد، هتل کیانا مشهد، هتل درویشی مشهد نظرات، هتل الماس 2 مشهد نظرات، مدیر هتل الماس مشهد، رزرو هتل در مشهد,رزرو هتل در مشهد