سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت هتل آپارتمان ایوان مشهد با هتل آپارتمان زیارت مشهد

یکی از دغدغه های اصلی سفر، یافتن مکان مناسب برای زندگی است. مسافرانی که به مشهد سفر می کنند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ابتدا به فکر رزرو هتل در مشهد هستند. طبق رتبه بندی هتل ها، هتل ها و هتل آپارتمان ها بر اساس امکانات تقسیم بندی می شوند. خوشبختانه مسافرانی که قصد اقامت در هتل ارزان مشهد را دارند هنگام انتخاب هتل دستشان بسیار باز است. در این مقاله قصد داریم شما را با دو هتل آپارتمان معروف مشهد یعنی هتل آپارتمان ایوان و زیارت آشنا کنیم.

زیرا زائران همیشه به دنبال رزرو هتل آپارتمان شیک و رزرو هتل آپارتمان خوب در مشهد هستند. هر دو هتل آپارتمان ذکر شده محبوب ترین هتل آپارتمان ها هستند. بنابراین آژانس مسافرتی «هتل» با بررسی تفاوت این دو هتل، انتخاب آپارتمان را برای شما آسان می کند.

معرفی هتل آپارتمان ایوان مشهد

هتل آپارتمان ایوان مشهد یکی از هتل های با کیفیت و بسیار تمیز مشهد می باشد. هتل این آپارتمان ها در سال 2009 درهای خود را به روی زائران باز کرد. این مجموعه با سابقه 6 طبقه دارای 20 واحد مسکونی می باشد. ضمن آشنایی با این مجموعه باید به بازسازی و تمدید کامل سال 2014 اشاره کرد. این بازسازی برای بهبود کیفیت هتل انجام شده است.

معرفی هتل آپارتمان زائر مشهد

هتل آپارتمان زیارت مشهد نیز نمادی از هتل آپارتمان درجه یک است. این آپارتمان از نظر نظافت و معماری در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. هتل آپارتمان زیارت از سال 1394 به زائران خدمات رسانی می کند. این هتل آپارتمان خدمات و فرصت های عالی را به مسافران ارائه می دهد. آپارتمان 6 طبقه هتل زیارت شامل 28 واحد مسکونی می باشد.

تفاوت کلی بین ایوان و هتل آپارتمان زیارتی

مهم ترین تفاوت ایوان و آپارتمان زیارتی در سال تاسیس است. همانطور که به دو آپارتمان در ورودی هتل اشاره کردیم، هتل آپارتمان زیارت 6 سال جدیدتر است. البته اگر بازسازی هتل ایوان را در نظر بگیریم تقریبا برابر هستند. البته لازم است بدانید که هتل آپارتمان زیارت از هتل آپارتمان ایوان لوکس تر است.

تفاوت دیگر این دو هتل در این است که هتل آپارتمان زیارت 8 واحد بیشتر از هتل آپارتمان ایوان ظرفیت دارد. در نتیجه با رزرو تور، مسافران فرصت بیشتری برای اقامت در هتل زیارتی با رزرو تور در آژانس مسافرتی دارند.

تفاوت آپارتمان های ایوانی در امکانات هتل و زیارت

به طور کلی امکانات و خدمات ارائه شده در هتل، ایوان و آپارتمان های زیارتی بسیار محدود است. زیرا هر دوی این مجموعه ها در یک سطح هستند. اقامتگاه های هتل آپارتمان ایوان و زیارت مجهز به انواع امکانات رفاهی از جمله سرویس بهداشتی، تهویه مطبوع، یخچال، مبلمان، حمام، لوله کشی، تلویزیون، اینترنت رایگان و ... می باشد.

از امکانات و خدمات هتل آپارتمان ایوان مشهد می توان به لابی 40 نفره، تور نیم روزه، 24 پذیرش، اینترنت پرسرعت رایگان، آسانسور، صندوق امانات، رستوران و ... اشاره کرد.

از امکانات و خدمات هتل آپارتمان زیارت مشهد نیز می توان به لابی شیک و بزرگ، کافی شاپ، رستوران با انواع غذاهای با کیفیت، باربری، خدمات معلولین، سالن بدنسازی، نمازخانه، فروشگاه سوغات و ... اشاره کرد.

تفاوت در موقعیت جغرافیایی ایوان و آپارتمان زائر

یکی از تفاوت های مهم این دو هتل آپارتمان تفاوت در موقعیت جغرافیایی است. هتل آپارتمان ایوان در خیابان امام رضا، 10 امام رضا، بعد از چهارراه اول واقع شده است. اما هتل آپارتمان زیارت در خیابان اندرزگو، اندرزگو 2 واقع شده است. بنابراین برای مسافرانی که قصد رزرو در نزدیکی حرم را دارند، هتل ایوان به حرم نزدیکتر است. البته این تفاوت تنها 2.3 دقیقه رانندگی است. از نظر دسترسی، هر دو هتل آپارتمان دسترسی خوبی به بازار رضا، بیو خاور و هفده شهریور و خودرو دارند.

تفاوت قیمت هتل آپارتمان ایوانی و زیارتی

همانطور که تا کنون دیده ایم، هتل آپارتمان زائر بزرگتر، مجلل تر و امکانات بیشتری ارائه می دهد. اما هتل آپارتمان ایوانی قدیمی است و امکانات کمتری به مسافران ارائه می دهد. و تفاوت بعدی فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا بود. تفاوت دیگر در قیمت ها یا هزینه یک شبه است. طبیعتاً یک هتل جدید و بزرگ گرانتر است. بنابراین هزینه اقامت در هتل زیارت کمی بیشتر از هتل ایوان است.

امیدواریم با مقایسه هتل این دو آپارتمان بتوانید بهترین و مناسب ترین رزرو هتل در مشهد را بدست آورید. مسافران مشهد می توانند با تخفیف در آژانس مسافرتی «هتل» هزینه های اقامت را کاهش دهند. برای رزرو هتل آپارتمان ایوان مشهد و هتل آپارتمان زیارت مشهد به سایت ما مراجعه فرمایید. این مهم است که بدانید اگر می خواهید یک 5 ستاره رزرو کنید