سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل اترک مشهد، هتل 4 ستاره خوشنام

پایتخت معنوی ایران سالانه پذیرای میلیون ها زائر خارجی و ایرانی است. رزرو هتل در مشهد با توجه به تنوع هتل ها کار بسیار سختی است، شهر مشهد هتل های پنج ستاره و هتل آپارتمان های یک ستاره زیادی را برای پذیرایی از زائران زیاد ایجاد کرده است. همانطور که انتظار می رود، از اکثر مسافرانی که به مشهد مقدس سفر می کنند، درخواست می شود تا هتل نزدیک حرم را رزرو کنند. رزرو هتل در مشهد به دلیل تنوع هتل ها فوق العاده سخت است. آژانس مسافرتی «های هتل» در این مطلب پیشنهاد ویژه ای را برای زائرانی که قصد رزرو هتل 5 ستاره مشهد را دارند، در نظر گرفته است. هتل اترک مشهد یک هتل 4 ستاره مجلل و تاپ است که هیچ تفاوتی با هتل های 5 ستاره ندارد.

بی دلیل به هتل اترک تاپ یا سوئیت می گویند. زیرا این هتل در تمام سطوح و یا بالاتر از ستاره ها ایستاده است. هتل های 4 ستاره جزء هتل های ارزان مشهد نیستند اما با انتخاب هتل 4 ستاره تاپ می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. پس برای آشنایی بیشتر با هتل اترک با ما همراه باشید.

معرفی و تاریخچه هتل اترک مشهد

هتل اترک یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین هتل های مشهد می باشد که سال هاست مفتخر به پذیرایی از زائران امام رضا (ع) می باشد. این هتل بعد از هتل حیات یکی از قدیمی ترین هتل های مشهد است. در واقع هتل اترک اولین هتل 4 ستاره این شهر با زیارتگاه است، آقای علی باگرزاده صفریان یکی از معروف ترین و با سابقه ترین پیمانکاران مشهد می باشد. وی زمینی به مساحت 1900 فوت مربع در نزدیکی حرم مطهر خرید و سپس در سال 1357 از چند مهندس برجسته برای ساخت هتل اترک دعوت کرد.

هتل اترک بر اساس بهترین استانداردهای هتل در زمان خود ساخته شده است. این هتل دارای 145 اقامتگاه در طبقه 10 می باشد. جالب اینجاست که هتل اترک در سال 1394 بازسازی شده است. این بدان معنی است که بخش ها و اتاق های مدرن دوباره به ساختمان اضافه شده است. این هتل دارای رستوران، پارکینگ و سالن استراحت می باشد. با رزرو تور مشهد در آژانس مسافرتی «تور» می توانید از این خدمات عالی بهره مند شوید.

امکانات و خدمات هتل اترک مشهد

قلب هر هتلی اتاق نشیمن و لابی این هتل است. معماری لابی هتل اترک در فضای بسیار وسیعی به زیبایی طراحی شده است. لابی دیدنی این هتل 4 ستاره دارای مبلمان و میز، حمام، اینترنت رایگان و امکانات سرمایشی و گرمایشی است. پذیرش هتل اترک به صورت 24 ساعته در خدمت شما خواهد بود.

هتل اترک مشهد دارای 2 رستوران با سبک های کاملا متفاوت می باشد. یکی از رستوران ها تم سنتی و دیگری مدرن است. در رستوران سنتی می توانید از انواع غذاهای ایرانی و محلی لذت ببرید. رستوران مدرن هتل اترک در طبقه آخر با چشم اندازی زیبا واقع شده است. این رستوران انواع غذاها را زیر نظر بهترین سرآشپزها سرو می کند.

اما امکانات و خدمات این هتل مختص آنچه گفته می شود نیست. سایر امکانات این هتل عبارتند از:

وی مجموعه آبی، سونا، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، تجهیزات ورزشی، سالن کنفرانس، سمینار، سالن ماساژ، کافه، پارکینگ و ... را ذکر کرد.

خدمات هتل اترک نیز شامل:

خدمات خانگی، خدمات امنیتی، خدمات پزشکی، خدمات حمل و نقل، خدمات خشکشویی، خدمات اینترنتی، خدمات تاکسی، غذا و گل آرایی و غیره.

امکانات و خدمات اتاق هتل اترک

اتاق های هتل اترک در بین دیگر هتل های 4 ستاره مشهد به تمیزی و راحتی شهرت دارند. مسافران تور مشهد همیشه از وضعیت اتاق های هتل اترک مشهد بسیار راضی هستند. هتل بی نظیر اترک دارای 34 اتاق دو تخته، 26 آپارتمان 2 اتاقه، 14 سوئیت ویژه، 6 سوئیت ویژه و 3 اتاق کانکت کننده می باشد. بنابراین اگر به صورت خانوادگی، مجرد، زوج و دوستانه سفر می کنید، این هتل پذیرای شما خواهد بود.

هتل اترک کلیه خدمات نظافتی و پذیرایی را انجام می دهد. تمامی آپارتمان ها دارای سیستم گرمایش و سرمایش، تهویه قوی، سرویس بهداشتی و حمام، لوازم شخصی و بهداشتی، اینترنت، تلویزیون، مبلمان، کشو، رخت آویز، گاوصندوق و ... می باشند.

موقعیت جغرافیایی هتل اترک

همانطور که گفته شد هتل اترک برای خدمت رسانی به زائران در جوار حرم مطهر ساخته شده است. یکی از مزیت های رزرو هتل اترک علاوه بر خدمات و امکانات عالی دسترسی عالی است. این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) کمتر از 9 دقیقه فاصله دارد. بنابراین مسافران می توانند بدون تاکسی به حرم مشرف شوند. همچنین هتل اترک به بازارهای اصلی مشهد و بسیاری از جاذبه های گردشگری نزدیک است.

آدرس هتل اترک: ایران - خراسان رضوی - مشهد - میدان بیت المقدس (میدان آب) - اول بازار رضا

مکان های مهم نزدیک هتل اترک عبارتند از:

  • موزه آستان کود رضوی
  • مسجد گوهرشاد مشهد
  • آرامگاه نادر شاه آپشار
  • بازار فرش