سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتلهای استخردار مشهد بشناسید!

هتل های پایتخت معنوی ایران آماده پذیرایی از زائران امام مهربانی ها هستند. در واقع تنوع هتل های مشهد با امکانات و تجملات متنوع، رزرو هتل در مشهد را برای مسافران آسان کرده است. یکی از امکانات اصلی هتل ها استخر و به طور کلی مجموعه آبی است. به طور کلی این مقاله به معرفی هتل های دارای استخر در مشهد اختصاص دارد. پس برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. آژانس مسافرتی «های هتل» برای کمک به زائران امام رضا (ع) برای یک تعطیلات ایده آل در خدمت مسافران است. برای رزرو هتل مورد نظر کافیست از مشاورین مجموعه ما کمک بگیرید.

هتل‌های استخردار مشهد

هتل های استخری در مشهد

یک مزیت ویژه وجود استخر در محل اقامت است. زیرا مسافران می توانند ساعت ها به صورت رایگان سرگرم شوند. علاوه بر این وجود استخر در طول سفر به رفع خستگی روزانه در طول سفر کمک می کند. هتل ها ملزم به ارائه خدمات و امکانات متنوع بر اساس ستاره هایی هستند که دریافت می کنند. در واقع اگر قصد اقامت در هتلی را دارید که مجموعه آبی دارد، باید به هتل های 5 و 4 ستاره و گاهی اوقات 3 ستاره بروید.

هتل های حوضه مشهد عبارتند از:

  • هتل قصر طلایی مشهد
  • هتل مدینه الرضا مشهد
  • هتل درویشی مشهد
  • هتل الماس 2 مشهد

درباره استخر هتل قصر طلایی مشهد

اگر به دنبال رزرو هتل 5 ستاره در مشهد هستید، پیشنهاد ما هتل قصر طلایی است. این هتل در سال 1989 با 358 اتاق در طبقه 20 افتتاح شد. هتل گلدن پالاس امکانات رفاهی زیادی دارد که یکی از آنها مجموعه آبی است. استخر زیبای این هتل بسیار بزرگ و تمیز است و با نورپردازی خاص خود خودنمایی می کند. سونا و جکوزی، سالن ماساژ با تجهیزات کامل برای ارائه انواع ماساژ، اتاق نمک و حمام ترکی با آرایشگاه در این استخر هتل وجود دارد. کافی شاپ در این مجموعه برای پذیرایی از مسافران ایجاد شده است.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا هتلی نزدیک حرم است که تنها 150 متر با حرم مطهر فاصله دارد. این هتل با تلفیقی از سبک سنتی و مدرن ساخته شده و از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است. امکانات رفاهی این هتل اقامت خوب در مشهد را تضمین می کند. تفریح ??و سرگرمی در استخر هتل روزهای شاد و بانشاطی را برای مسافر فراهم می کند. تجهیزات استخر عالی و منحصر به فرد است. زیرا شامل استخر بزرگسالان، سونا و جکوزی، استخر غار و نمک، حمام ترکی و مغربی، سالن های ماساژ، کافی شاپ و سالن می باشد. تمامی خدمات ویژه هتل به جز ماساژ، حمام ترکی و کافی شاپ به صورت رایگان ارائه می شود. برای رزرو هتل در مشهد با آژانس مسافرتی «های هتل» با قیمت تخفیفی تماس بگیرید.

درباره استخر هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد نیز یک هتل 5 ستاره است. این هتل برای کسانی طراحی شده است که قصد رزرو هتل در نزدیکی حرم را دارند. هتل درویشی یکی از مجلل ترین هتل های شرق کشور است که تنها 10 دقیقه پیاده تا حرم فاصله دارد. این هتل دارای امکانات و خدمات کامل با 23 طبقه و 223 آپارتمان می باشد. مجموعه آبی هتل درویشی یکی از مجلل ترین مجموعه هتل های مشهد است. استخر هتل بسیار طراحی شده است و حس آرامش را منتقل می کند. ماساژورهای حرفه ای ماساژ تایلندی را با سنگ، نمک، عسل و غیره ارائه می دهند. استخر، سونا و جکوزی، استخر آب سرد، استخر کودکان، رودخانه مصنوعی، حمام ترکی و آبگرم ماهی از دیگر امکانات این هتل هستند.

هتل‌های استخردار مشهد

درباره استخر هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس یک هتل دو جزئی نزدیک به مشهد است. این هتل 5 ستاره طلایی بیشترین رزرو هتل را در مشهد دارد. هتل الماس 2 بعد از هتل الماس 1 مشهد که یک هتل 4 ستاره در مشهد است ساخته شده است. این هتل به دلیل سبک مجلل و مجلل مورد توجه زائران به ویژه اعراب است. هتل الماس 2 نیز یکی از بهترین هتل های مشهد در کنار استخر است. مجموعه آبی این هتل بسیار زیبا، تمیز و مجهز است. استخر بزرگ و زیبا، سونای بخار و خشک، ماساژ تخصصی و کافی شاپ جهت دریافت مشخصات استخر. این مجموعه هتلی در سال 1395 افتتاح شد و یکی از جدیدترین هتل های مشهد می باشد.

اخرین حرف

در این بخش بهترین هتل های مشهد در کنار استخر را ارائه می دهیم. در صورت رزرو هتل در مشهد با رزرواسیون ما در بین هتل ها تماس بگیرید. اگر قصد رزرو هتل 4 ستاره در مشهد و یا رزرو هتل ارزان مشهد را دارید، با اپراتورهای ما مشورت کنید. برای رزرو تور مشهد و لحظه آخر تور، تخفیف های ویژه «تور بالا» را از دست ندهید.

کلید واژه ها:

هتل درویشی مشهد، هتل پنج ستاره مشهد، هتل سی نور مشهد، هتل قصر طلایی مشهد، ویلا استخری در مشهد، هتل پردیسان مشهد، هتل آپارتمان مشهد، هتل های مشهد، رزرو هتل در مشهد، رزرو هتل در مشهد ، از دست دادن