سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمانسرا مشهد

در خارج از شهر (مناطقی دور از شهر) یا در کنار جاده اقامتگاه هایی وجود دارد که مانند هتل است. اما قیمت کم تری دارند و ارزان تر هستند. به این اقامتگاه ها مهمانسرا می گویند.

مهمانسرا هم می تواند مانند هتل کیفیت غذا خوب، میزان تمیزی بسیار بالا داشته باشد.

تفاوت های هتل با مهمان سرا به شرح زیر:

مهمانسرا ها نسبت به هتل کوچک تر است و تعداد اتاق کم تری دارد، معمولا بین 4 تا 10 اتاق.

در هتل تمامی پرسنل 24 ساعته حضور دارند و فعالیت انجام می دهند. ولی در مهمانسرا تعداد پرسنل کم تر است و ساعت کار محدود تری دارند.

مهمانسرا مشهد

دو دسته کلی مهمان سرا:

مهمان سراهای اختصاصی اکثرا به شکل خانه های شخصی هستند که به مالک آنجا برای کسب در آمد از خانه ان را به مهمان سرا تبدیل کرده است. معمولا مالک آن در خارج از مهمانسرا زندگی می کند، و تنها خدماتی که به مسافران داده می شود اتاق و غذا است و دیگر کارها مانند تمیز کردن اتاق و شستن لباس به عهده مسافر است.

در رزرواسیون "های هتل" میتوانید اقامتگاه خود را بر اساس شرایطی که دارید انتخاب کنید.

مهمان سرا غیر اختصاصی تمامی سرویس ها برای اقامتی راحت را به مسافران ارائه می دهند. مانند اتاق مبله، تخت خواب، سیستم تهویه مطبوع، آب سرد و گرم، نگهبانی، پارکینگ و...، مهمانسرا غیر اختصاصی شباهت بیشتری به هتل دارد، اما در مقیاس کوچک تر.

مهمانسرا مشهد

مهمان سرا ها به نسبت هتل بسیار کوچک است و آرامش و خلوتی بیشتری دارد. در مهمانسرا ها اتاق های بزرگ تری وجود دارد و مخصوص خانواده هایی است که با هم دیگر به سفر می روند.

در مشهد مهمان سرا های زیاد با کیفیت و میزان تمیزی بالایی وجود دارد که نزدیک حرم یا اطراف شهر هستند و شما می توانید از طریق سایت های هتل را انتخاب کنید.