سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر مشاغل کارالند ، اولین پارک آموزشی در ایران

با رزرو هتل در مشهد و در نزدیکی مشاغل کارلند می توانید در هر زمانی که بخواهید از آن بازدید کنید. مسافرانی که با رزرو تور مشهد قصد سفر به مشهد را دارند، مکان مناسبی را برای سفر انتخاب کرده اند. مهمترین مزیت شهر مشهد وجود حرم مطهر امام رضا در این شهر است که زیارتی خاطره انگیز را برای آنها به ارمغان می آورد. سفر به مشهد و بازدید از شهر تجاری کارلند برای خانواده هایی که سفر مشهد را با فرزندان گرانقدر خود انتخاب می کنند و قصد دارند سفری خاطره انگیز به این شهر داشته باشند، گزینه مناسبی خواهد بود.

سفر به مشهد و بازدید از شهر مشاغل کارالند

معرفی Jobs Town، Carland

کارلند را می توان اولین شهر کاری و پارک آموزشی نامید، یک شهربازی در ایران که برای کشف استعدادها و ایجاد شغل برای گروه سنی 3 تا 13 سال افتتاح شد. در شهر تجاری کارلند، کودکان و بزرگسالان می توانند با طراحی های بسیار واقع گرایانه، آثار را از نزدیک مشاهده کنند و ساعت ها در این پارک آموزشی به رویاهای خود نزدیک شوند و شغل مورد علاقه خود را احساس کنند. . لحظات خوش با قرار گرفتن در طبقه سوم برج آرمیتاژ مشهد در بلوار وکیل آباد، هفت تیر، خانواده های گرانبهایی را با فرزندان ایجاد می کند.

سفر به مشهد و بازدید از شهر تجاری کارلند یکی از گزینه های سفر شما به مشهد است. اهمیت نظر و سلیقه کودکان مهمترین گزینه ای است که باعث افزایش اعتماد به نفس کودکان ما خواهد شد. پس اگر به همراه خانواده و فرزندان دلبندتان به مشهد سفر می کنید، برای بازدید از این پارک آموزشی برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.

مشاغل در کارلند

مشاغل در شهر کارلند با توجه به سلیقه و علایق کودکان 3 تا 13 ساله مشاغل و تجهیزات مختلفی را در رابطه با این مشاغل ایجاد کرده است تا با خیال راحت فرزند دلبند خود را در رویاهای کارلند سپری کنید. ساعت ها کارلند مشاغلی مانند باغبانی، دندانپزشکی، آرایشگری، آشپزی، شیرینی پزی، آموزش رانندگی، پیست دوچرخه سواری، خلبانی، مهندسی عمران، آتش نشانی، پزشکی و غیره دارد.

مشاغل موجود در کارالند

علاوه بر آثار فوق که در این پارک آموزشی ایجاد شده است، می توانید از امکانات متنوعی مانند سالن سینما، آتلیه عکاسی، کافه تریا و عصر تعطیلات نیز بهره مند شوید.

هتل ها و جاذبه های گردشگری در اطراف شهر کارلند

پس از سفر به مشهد، پس از زیارت حرم امام رضا (ع) می توانید برای بازدید از جاذبه های گردشگری و دیدنی های مشهد برنامه ریزی کنید. اگر بازدید از شهر تجاری کارلند یکی از اولویت های سفر شماست، بهتر است از جاذبه های گردشگری اطراف این پارک آموزشی اطلاعاتی کسب کنید. ییلاق تورکی و شاندیز، پارک ملتی، بام مشهد، مرکز خرید مجلل آرمیتاژ، دانشگاه فردوس مشهد، مجتمع کوهسار و... از جمله مکان های تفریحی و دیدنی نزدیک به کارلند هستند.

با اقامت در هتل پردیسان مشهد، هتل پارس مشهد می توانید در کمترین زمان وارد شهر کودک کار شوید. هتل های نزدیک حرم یکی از محبوب ترین هتل های این شهر در بین گردشگران و مسافران است. با رزرو و رزرو هتل در مشهد و همچنین رزرو هتل های نزدیک حرم و فکر دسترسی می توانید از اقامتی آرام در این شهر لذت ببرید. توریستی و دیدنی مشهد نروید. ایستگاه های حمل و نقل شهری، قطارهای بین شهری، واقع در مجاورت هتل های مشهد، این نگرانی را برطرف می کند.