سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاراموتور شاندیز و تجربه پرواز در آسمان مشهد

با رزرو هتل در مشهد می توانید در هر زمان از این مجموعه دیدن کنید. در مقاله امروز به سراغ یکی از هیجان انگیزترین بازی های مشهد رفتیم. بازی ای که حتی ترس از ارتفاع را یک بار امتحان می کند. شاید فکر کنید می خواهیم در مورد سقوط آزاد کلده صحبت کنیم، اما کاملا در اشتباه هستید زیرا می خواهیم به پاراموتور شاندیز برویم و پرواز را تجربه کنیم. اگر عاشق پرواز هستید تا انتهای این پست با مجله خبری سفر هتل همراه باشید.

پاراگلایدر یا پاراموتور؟؟؟

بسیاری از مردم وقتی تعریف این ورزش را می فهمند؛ می گوید چه پایانی پاراگلایدر یا پاراموتور ؟؟؟ که بسیار محبوب است، بنابراین وبلاگ های بیشتری را از دست ندهید.

پاراگلایدر مشهد

پاراگلایدر چیست؟؟؟

پاراگلایدر شباهت زیادی به چتربازی دارد، شما در این ورزش چتر مستطیلی شکل دارید. این چترها به گونه ای طراحی شده اند که افراد کنترل بیشتری بر هدایت پرواز داشته باشند. به همین دلیل خطر این ورزش کمتر از چتربازی است. پاراگلایدر یکی از نزدیک ترین ورزش هایی است که انسان را به پرواز در می آورد، در این ورزش باید از تپه ای بالا رفت و با باد بدوید تا باد را از روی زمین بلند کنید و پرواز در آسمان را تجربه کنید.

پارامتر چیه؟؟؟

شما در حال حاضر کاملاً از پاراگلایدر آگاه هستید، اما ساختار آموزش پاراموتور متفاوت است. در این ورزش شما یک چتر موتور گردان نیز دارید که شما را از زمین پرتاب می کند. در این ورزش شما روی یک صندلی می نشینید و با کمک موتوری که در پشت صندلی نصب شده است به بالا می رسید. یکی از ویژگی های مثبت این ورزش در مقایسه با پاراگلایدر، دسترسی آسان و کم ایمن است که می توانید هر کجا که تصمیم بگیرید فرود بیایید.

این ورزش هیجان انگیز را یاد بگیرید

اگر به یادگیری این ورزش علاقه دارید و فکر می کنید که اگر پرواز با پاراموتور یا پاراگلایدر را یاد گرفتید، یک فلش و دو نشان دهید. شما کاملا در اشتباه هستید! زیرا این دو ورزش تمریناتی کاملا مجزا و مجزا هستند. این یک نکته مهم در یادگیری این ورزش است. ابتدا باید گواهینامه پاراگلایدر بگیرید و سپس به پاراموتور بروید.

پاراگلایدر مشهد یا پاراموتور شاندیز; کدامیک بهتر است ؟؟؟؟

پاراگلایدر یا پاراموتور شاندیز

مشهد بهترین باشگاه های هوانوردی در شمال شرق ایران را دارد و می توانید با خیال راحت به این دو ورزش بروید. اما اگر می خواهید بدانید کدام ورزش لذت بخش تر است، مراقب باشید.

اگر می خواهید مانند یک پرنده سبک پرواز کنید، پاراگلایدر باید انتخاب شما باشد. اما اگر به دنبال ماجراجویی هستید، انتخاب پاراموتور گزینه خوبی برای شماست.

موتور باید چطوری کار کنه؟؟؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم که شما مسئولیت اجرای این دو بازی را ندارید. این پرواز توسط یک خلبان هدایت می شود. بنابراین می توانید به راحتی تماشا کنید.

ویژگی های پارامتر چندیز

قبل از پرواز نگران خواهید بود، اما از ایمنی پروازها مطمئن باشید. قبل از پرواز مربیان توصیه های لازم را به شما می دهند و شما را آرام می کنند تا در هنگام پرواز ترس و دلهره نداشته باشید. یکی از کاربردی ترین ویژگی های موتور سواری، دستگاه عکاسی است. زیرا وقتی به قله صعود می کنید به مناظر نگاه می کنید و نمی توانید عکس بگیرید و خاطره ای ثبت کنید.

نکات مهم قبل از پوشیدن پاراموتور

موقعیت هوایی برای پرواز یکی از نکات مهم پرواز است. این ورزش فقط در روزهای گرم و بدون بارش باران و باد ضعیف امکان پذیر است قبل از رفتن به شاندیز حتما از وضعیت آب و هوا جویا شوید.

وزن یکی از نکات مهم این پرواز است، اگر می خواهید این ورزش را امتحان کنید باید حداقل 20 کیلوگرم و حداکثر 90 کیلوگرم وزن داشته باشید.

مدت زمان این تمرین 10 دقیقه است و شما 10 دقیقه پرواز خواهید کرد.

در پایان ....

امیدواریم این مطلب مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد، برای سفر به مشهد و رزرو هتل در مشهد به سایت رزرواسیون هتل مراجعه کرده و از تخفیف ویژه بهره مند شوید. تیم پشتیبانی سایت هتل در عرض 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

کلمات مرتبط:

رزرو هتل در مشهد، رزرو هتل مشهد، رزرو هتل مشهد، رزرو هتل مشهد، بهترین هتل مشهد، رزرو هتل مشهد ارزان، رزرو هتل مشهد، کافه اسباب بازی مشهد، جای خوب مشهد، مکان های خوب مشهد، مکان های خوب مشهد، تفریحگاه الماس مشهد مشهد پارک