سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفریحات لاکچری در مشهد را بشناسید!

آژانس مسافرتی «های هتل» در مطالب قبلی به جاذبه های گردشگری رایج و معروف در داخل و خارج از کشور اشاره کرد. اما در این مطلب قصد داریم مسافران تور مشهد را با تفریحات مجلل شهر آشنا کنیم. برای رزرو هتل در مشهد و یا رزرو هتل نزدیک حرم با رزرواسیون ما تماس بگیرید.

تور مشهد یکی از بهترین تورهای گردشگری ایران است. در واقع با رزرو تور مشهد می توانید زیارت و سیاحت را با هم تجربه کنید. این ویژگی برای مسافرانی که می خواهند با هم خوش بگذرانند و زائر باشند، مزیت بزرگی است. تور مشهد به اصطلاح یک تور دو طرفه و یک سفر کامل است. به همین دلیل است که پایتخت معنوی ایران گزینه ایده آلی برای سفرهای داخلی است. جاذبه های گردشگری مشهد بسیار زیاد است. در طبقه بندی جاذبه های این شهر می توان به جاذبه های طبیعی، تاریخی، مذهبی و تفریحی مجلل مشهد اشاره کرد.

تفریحات لاکچری در مشهد

تفریحات مجلل در مشهد

همیشه اعتقاد بر این بوده که شهر مشهد فقط یک شهر زیارتی، مذهبی و خشک است. به دنبال این تصور، اکثر مسافران بر این باورند که در شهر مشهد امکانات تفریحی وجود ندارد. اما با کمی تامل و مطالعه به این نتیجه خواهید رسید که در پایتخت معنوی ایران جاذبه های مفرح و جذاب فراوانی وجود دارد. با گشت و گذار در این جاذبه ها می توانید سفری خاطره انگیز و هیجان انگیز را در کلان شهر مشهد تجربه کنید.

تفریحات مجلل در مشهد عبارتند از:

  • زیپ لاین و بانجی جامپینگ
  • پیست اسکی شیرباد
  • پرواز پاراگلایدر
  • سوارکاری
  • پینت بال

زیپ لاین و بانجی جامپینگ

یکی از تفریحات هیجان انگیز و پرطرفدار در مشهد، زیپ لاین و بانجی جامپینگ است. افرادی که به دنبال سرگرمی های خاص و هیجان انگیز هستند. با این تجربه سرگرم کننده هیجان انگیز و بی نظیر می توانید خاطرات شگفت انگیز مشهد را به یاد بیاورید. زیپ لاین در واقع طنابی است که یک سر آن در کوه و سر دیگر آن در آخرین شیب قرار دارد. بر روی این طناب افراد را با کمربند مخصوص می‌بندند و با طناب از کوه پایین می‌آورند. از مناظر طبیعت و احساس آزادی و پرواز برای شرکت کنندگان لذت ببرید.

بانجی جامپینگ نیز پرش از سکوهای بلند به ارتفاع 40 متر است. مردم مانند زیپ لاین به طناب آویزان شده اند. این سرگرمی برای افراد مبتلا به مشکلات قلبی و ترس از ارتفاع و کودکان توصیه نمی شود. با این دو تفریح ??می توانید از مجموعه تفریحی در چالیدره لذت ببرید.

پیست اسکی شیرباد

اسکی یکی از تفریحات مجلل مشهد در فصول سرد سال است. اگر در فصل سرد سال به مشهد سفر می کنید، بازدید از این مجموعه، پیست اسکی شیرباد است. با رزرو هتل در مشهد می توانید از صبح تا ظهر از این جاذبه دیدن کنید و سپس به هتل بازگردید. این مسیر انواع تجهیزات اسکی، وان، کافی شاپ، اقامتگاه و ... را ارائه می دهد. برای گذراندن یک روز رویایی و سرگرم کننده. فاصله پیست اسکی تا شهر مشهد تنها 60 کیلومتر است. حدود یک ساعت و چهل دقیقه طول می کشد تا از مشهد به این مسیر زیبا برسید.

تفریحات لاکچری در مشهد

پاراگلایدر یکی از تفریحات مجلل مشهد است

پالاگلایدر یکی دیگر از تفریحات مجلل در مشهد است. پاراگلایدر در آسمان پرواز می کند و یک ورزش بسیار جالب و گران قیمت است. افراد زیادی این ورزش را به صورت حرفه ای دنبال می کنند. اما تجربه پرواز همیشه برای مردم یک رویا بوده است. مسافرانی که به پرواز علاقه دارند این تفریح ??فوق العاده در کلانشهر مشهد را از دست ندهند. گردشگران و علاقمندان به این تعطیلات می توانند در ارتفاعات شاندیز پاراگلایدر سواری کنند. لذت بردن از طبیعت بکر شاندیز و پرواز در آسمان آبی تابستانی یکی از محبوب ترین تفریحات است.

سوارکاری در مشهد

اسب سواری همیشه یک ورزش مجلل و گران قیمت بوده است. اسب سواری و تجربه رابطه با این حیوان نجیب لذت بخش است. تاثیر اسب سواری بر خلق و خو و انرژی ثابت شده است. باشگاه های سوارکاری زیادی در مشهد وجود دارد که این امکان را برای گردشگران فراهم کرده است. شهر مشهد یکی از کلان شهرهای کوچکی است که توجه ویژه ای به این ورزش دارد و دارای باشگاه ها و مراکز متعدد سوارکاری است. باشگاه های ارشاد، فردوس، ملی و کاظمان از برترین باشگاه های مشهد هستند.

پینت بال در مشهد

پینت بال یا جنگ نمایشی نیز از دیگر تفریحات مجلل مشهد محسوب می شود. این تفریح ??گروهی بسیار هیجان انگیز و گزینه ای عالی برای کاهش انرژی است. پینت بال یک بازی است که دارای تفنگ ساچمه ای خود است که توپ های رنگی را پرتاب می کند. قبل از مسابقه به افراد لباس و کلاه مخصوص می دهند تا از گلوله محافظت کنند. این بازی تجهیزات و استراتژی مانند یک بازی جنگی است که طرفداران زیادی دارد. 6 باشگاه مختلف در مشهد وجود دارد که این تفریح ??را ارائه می دهند.

اخرین حرف

برای رزرو تور لحظه آخری و رزرو تور مشهد با آژانس مسافرتی های تور و برای رزرو هتل در مشهد با قیمت مناسب با آژانس مسافرتی های با تنوع بالا تماس بگیرید. امیدواریم سفری به یاد ماندنی برای شما عزیزان داشته باشید.

کلید واژه ها:

دیدنی های خوب مشهد کجا هستند، دیدنی های مشهد، تفریحی در مشهد، جالب