سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتلهای ییلاقی مشهد را بشناسید!

با رزرو هتل در مشهد می توانید به راحتی هر کجا که بخواهید اقامت کنید. هر شهر به خاطر جاذبه ها و جاذبه های گردشگری معروف خود مشهور است. این امر در مورد مشهد مقدس نیز صدق می کند. مهمترین نقطه عطف پایتخت معنوی ایران حرم مطهر امام رضا است. اما معروف ترین جاذبه گردشگری این شهر ترکبه شاندیز است. بسیاری از مسافران علاقه مند به طبیعت گردی یا سفرهای طولانی مدت به دنبال رزرو هتل تابستانی در مشهد هستند. آژانس مسافرتی «هتل» این صفحه را به طور کامل به معرفی هتل های تابستانی شهر خود اختصاص داده است. پس اگر می خواهید در تورکی و شاندیز بمانید با ما همراه باشید.

قابل ذکر است که در رابطه با جاذبه های گردشگری متعدد این شهر مقالات متعددی را در همین سایت و صفحات آژانس مسافرتی «تور» ارائه کرده ایم، برای آشنایی بیشتر با سایر جاذبه های گردشگری مشهد مقالات دیگر ما را دنبال کنید.

هتل‌های ییلاقی مشهد

هتل های تابستانی مشهد

مشهد طرقبه و شاندیز از مناطق خوش آب و هوای این شهر هستند. طرقبه در 16 کیلومتری جنوب غربی و شاندیز در شمال غربی مهدی قرار دارد. تابستان های مشهد مملو از درختان بلند، هوای فوق العاده و تازه، رودخانه های فراوان، کوه ها و دامنه های زیبا، روستاهای بکر و... است. علاوه بر این، در تابستان جاذبه ها و رستوران های خلوت زیادی وجود دارد. یعنی بسیاری از مسافران می خواهند در آن سوی شهر هتل رزرو کنند.

هتل های تابستانی مشهد عبارتند از:

  • هتل حیات مشهد
  • هتل ثامن مشهد
  • هتل سحاب مشهد
  • هتل پارس مشهد

معرفی هتل حیات مشهد

هتل حیات مشهد را به مسافرانی که قصد رزرو هتل 5 ستاره مشهد را دارند پیشنهاد می کنیم. این هتل یکی از زیباترین و دیدنی ترین هتل های مشهد است. هتل بزرگ طرقبه در سال 1385 در ابتدای طرقبه واقع شده است. این هتل 4 طبقه دارای 320 واحد مسکونی بسیار مجلل در خارج از شهر تورکی است. اتاق های هتل حیات سرشار از راحتی و آسایش است. خود مجموعه شامل بخش هایی مانند حیاط زیبا، پارکینگ، 3 رستوران مدرن، سالن زیبا می باشد. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیکی سد گلستان، ارشاد، چالیدره، جاغرک و زشکی اشاره کرد.

معرفی هتل ثامن مشهد

هتل سه ستاره طلایی ثامن یکی از هتل های تابستانی مشهد است. این هتل با دو ساختمان یا یک ساختمان قدیمی و یک ساختمان جدید ساخته شده است. ساختمان قدیمی آن در سال 1995 ساخته شد، در حالی که بلوک 2 در سال 2009 ساخته شد. البته در سال 1396 بازسازی کاملی انجام شد، هتل اولین حیات جاده تورکی است و موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد. چون به اسب سواری، سد گلستان، کوه پارک، شاندیز و باغ وحش بسیار نزدیک است. هتل "ثامنی" دارای 2 طبقه و 42 آپارتمان می باشد. پارکینگ، اینترنت در لابی، رستوران 500 نفره، محیطی زیبا، اتاق های راحت و تمیز از ویژگی های رزرو هتل 3 ستاره مشهد می باشد.

با هتل سحاب مشهد آشنا شوید

هتل سحاب یکی دیگر از هتل های 3 ستاره مشهد است. این هتل یکی از ارزان ترین هتل های تابستانی مشهد است. اما به دلیل قیمت مناسب، شرایط خوبی را در اختیار مسافر قرار می دهد. این هتل تابستانی 3 ستاره در سال 2001 افتتاح شد و در سال 2017 برای رفاه حال مسافران بازسازی شد. اتاق های راحت این هتل رو به فضای مجموعه است. هوای پاک، طبیعت بکر اطراف، رستوران هتل میزبان منویی از غذاهای متنوع و با کیفیت ایرانی خواهد بود. گاوصندوق، کافی شاپ، اتاق چمدان، لابی زیبا، پارکینگ، سالن استراحت، پارک بازی و غیره.

معرفی هتل پاریس در مشهد

هتل پارس در ترکاب واقع نشده است، اما به همین دلیل این هتل زیبا و شیک را به ردیف هتل های تابستانی مشهد که هتل پارس در وکیل آباد قرار دارد آورده ایم. وکیل آباد بلوار بزرگی است که به تورکی ختم می شود. به عبارتی هتل پارس مشهد به هتل طرقبه و شاندیز نزدیک است. این هتل یکی از مجلل ترین هتل های مشهد است. هتل پارس در سال 1383 تاسیس و در سال 1390 بازسازی شده است. مجتمع پارس هتلی 5 ستاره در فاصله تقریبی 15 کیلومتری حرم مطهر است. رستورانی با نمای مجلل و غذاهای باکیفیت، کافی شاپ مدرن و سنتی، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر، قایق سواری، ماهیگیری، استخر و زمین تنیس در مشهد تنها گوشه ای از خدمات و امکانات رفاهی این هتل مجلل و اصیل می باشد.

اخرین حرف

مسافران مشهد می توانند با رزرو «هتل» با هر بودجه ای، هتل های تابستانی مشهد یا هتل های نزدیک حرم را رزرو کنند. یکی از بهترین راه حل ها قبل از رزرو هتل در مشهد، رزرو تور مشهد می باشد. با رزرو تور مشهد می توانید از تمام جاذبه های گردشگری مشهد مقدس دیدن کنید. وی همچنین از تخفیفات ویژه آژانس مسافرتی تور بهره مند شد

کلید واژه ها:

هتل جنگلی مشهد، هتل آپارتمان طرقبه 221، هتل حیات مشهد، هتل کوروش شاندیز، هتل سحاب مشهد،