سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاتل و بنانا در کیش از تفریحات محبوب

با رزرو هتل در مشهد و هتل در کیش می توانید تعطیلاتی مجلل و بی نظیر را در این دو کلانشهر تجربه کنید. جنوب و شمال این کشور همواره از محبوب ترین مقاصد گردشگری هستند. دلیل انتخاب شمال و جنوب کشور چیزی جز دریا نیست. هر جا آب باشد آبادانی است و وجود دریا مسافران را دعوت می کند. در سال های اخیر رزرو تور کیش به رقم بسیار بالایی رسیده است. یکی از دیدنی های این جزیره زیبا تفریحات خاص است. تعطیلات دریایی و آبی همیشه یکی از بهترین تعطیلات است. فعالیت های دریایی و آبی در جزیره کیش آنقدر زیاد است که گیج کننده خواهد بود. لذت شنا در دریا و روی امواج، تجربه متفاوت و هیجان انگیزی است. سریال شاتل و موز در کیش یکی از محبوب ترین و محبوب ترین سریال های تفریحی دریایی برای مسافران است.

اگر قصد سفر به کیش را دارید تا پایان مقاله با ما همراه باشید. زیرا با مطالعه این مقاله می توانید با دو تفریح ??بسیار جذاب کیش آشنا شوید. آژانس مسافرتی «های هتل» با ارسال مقالات مختلف و آشنایی با جاذبه ها و هتل های کیش در خدمت شما خواهد بود.

شاتل و بنانا در کیش

معرفی تعطیلات دریایی شاتل در کیش


شاتل در واقع محبوب تر از موز است، بنابراین ابتدا این بازی را ارائه می دهیم. شاتل یک مایل بزرگ و بادخیز برای 2 تا 7 نفر است. مردم در این مایل می نشینند و به سرعت با قایق های تندرو از قایق بیرون می آیند. شاتل در حالی که آب را هل می دهد روی امواج پایین و بالا می رود. اگر عاشق هیجان و آدرنالین هستید، شاتل را از دست ندهید. چون سرعت شاتل زیاد است و قطرات آب شما را خیس می کند. گاهی آدم ها به دریا می افتند. اما نگران نباشید زیرا تمام لباس های ایمنی بر تن شماست و این پاییز بخشی از هیجان است.

معرفی تعطیلات ساحلی موز در کیش

گفتیم شاتل و درختان موز در کیش از تفریحات تفریحی این جزیره است. بنابراین برای یک سفر خوب، باید هر دو را امتحان کنید. موز نیز شباهت زیادی به شاتل دارد. Banana در انگلیسی به معنای موز است و شما روی لوله موزی خواهید نشست. موز نیز مانند شاتل توسط قایق های جت یدک می شود. دوباره قرار است با موز روی امواج تاب بخوری و گاهی به دریا بیفتی. باید مراقب باشید که لباس مناسب به شما هم داده شود. تنها تفاوت بین شاتل و موز ظاهر لوله و نحوه قرار گرفتن شما روی لوله است.

لباس های لازم برای شاتل و ساختمان

برای شرکت در این تفریح ??نیازی به لباس خاصی ندارید. چون خود مرکز تفریحی لباس مخصوصی را برای شما تدارک دیده است. با پوشیدن لباس های آماده، کلاه ایمنی و جلیقه نجات، آماده لذت بردن از ورزش های آبی هستید. دوش آب و حوله های موجود در مرکز نیز برای یک بار خشک کردن و تمیز کردن پس از بازی و خیس شدن است. بنابراین کیف امن است.

سواحل ورزش های آبی را ارائه می دهند

به طور کلی اکثر سواحل توریستی جزیره کیش دارای مراکزی هستند که انواع بازی های آبی را ارائه می دهند. علاوه بر لذت بردن از دریا، هنگام بازدید از هر یک از سواحل زیر می توانید از تفریح ??آن لذت ببرید.

شاتل کیش و سواحل موز عبارتند از:

  • برج تفریحی کیش
  • پیر دیمون کیش
  • ساحل سیمرغ کیش
  • ساحل مرجان کیش

قیمت بلیط شاتل و موز در کیش

دلیل محبوبیت زیاد شاتل و موز قیمت مناسبی است که نسبت به سایر ورزش های آبی دارد. بنابراین می توانید با خیال راحت از این جاذبه خانوادگی بسیار جالب لذت ببرید. زمان در نظر گرفته شده برای هر بازی موز و شاتل 20 دقیقه است. افراد بالای 7 سال می توانند بدون ممنوعیت با شاتل سفر کنند و بسازند.

  • قیمت بلیط شاتل و در یک ساختمان: 45 هزار دلار
  • قیمت بلیت موز و شاتل برای دو تا چهار نفر: 35 هزار تومان
  • قیمت بلیط شاتل و موز برای پنج تا هفت نفر: 30 هزار تومان

بهترین هتل های جزیره کیش

رزرو هتل در کیش یکی از سخت ترین قسمت های سفر شماست. مسافران می توانند با آژانس مسافرتی «هتل» تماس گرفته و با توجه به قیمت، ستاره ها، امکانات و موقعیت جغرافیایی هتل مورد نظر را رزرو کنند. رزرو هتل 5 ستاره کیش و یا رزرو هتل ارزان کیش با ما.

هتل های پیشنهادی "هتل ها" عبارتند از:

  • رزرو هتل داریوش کیش
  • رزرو هتل در کوروش کیش
  • رزرو هتل کیش کیش
  • رزرو هتل مارینا کیش
  • رزرو هتل ویدا کیش

با رزرو تور کیش توسط آژانس مسافرتی «تور» می توانید از تخفیفات ویژه بلیط جاذبه های گردشگری برخوردار شوید.

کلید واژه ها:

غواصی در کیش، شاتل کیش، تعطیلات کیش در کورونا، شاتل واک در کیش، پاراسالون کیش چیست، موز واک در شمال، حباب واک در کیش، موز کیش